Меню
Кур'єр
по місту - від 150 грн
Гюнсел
Вартість згідно тарифів перевізника.
Повернення товару:
Повернення готового номерного знака, виконаного за індивідуальним замовленням, можливе лише у наступних випадках:
o виявлення виробничого дефекту;
o товар пошкоджений, не відповідає замовленому типу номерного знака;
o пошкоджені рамки для автономерів чи має не повну комплектацію;
ОБОВ’ЯЗКОВО оглядайте товар на наявність пошкоджень чи недоліків при отриманні, а також перевіряйте комплектацію вашого замовлення.
Факт пошкодження товару необхідно зафіксувати безпосередньо на відділенні Нової пошти/іншого перевізника в присутності уповноважених співробітників або кур’єра. Після чого слід виконати наступні дії:
1. Відмовитись від отримання.
2. Скласти акт (претензію), додаючи докази дефекту (фотографії, відео).
3. Надішліть заповнений акт на наш e-mail: order@specznak.com.ua
4. Після отримання листа найближчим часом з Вами зв’яжеться наш менеджер, та погодить деталі повернення та відшкодування.
При погодженні, ми повернемо вам кошти на ваш банківський рахунок протягом 7 днів.
Зберігайте чек або інші документи, що підтверджують вашу покупку, оскільки вони можуть знадобитись для повернення чи відшкодування товару.
Якщо у вас виникли будь-які питання щодо нашої політики повернення та відшкодування, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів за допомогою електронної пошти order@specznak.com.ua, або за тел.:
+38 095 099 11 19
+38 097 099 11 19
Дякуємо, що обрали наше виробництво. Ми цінуємо вашу довіру та будемо раді бачити вас серед наших постійних клієнтів.
Варіанти оплати
Готівкою
В офісі, кур'єру або почтовій службі, що здійснює доставку (післяплата)
Картою Visa / MasterCard
На сайті «Спецзнак» (при оформленні онлайн замовлення).
Безготівковий розрахунок